CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 26 December 2011

SiLeNt..

Jawapan yg mudah untuk soklan yg susah.
2 la cara dye jawab..
aku taw..
jwpn dyer akan wat aku sakit atie..
setiap yg dyer wat..
aku akan tngk..
tp x sumer aku boleyh tngk..
aku juz nk taw perasaan dyer kt aku..
klau dye eppy..
aku bukan yg petama dye gtaw..
klau dye cdeyh..
aku bukan org petama yg akan taw..
klau dye ad masalah..
aku bukan org petama..
aku nie sapa?
dye anggp aku sbgai pakwe dyer..
tp juz sbgai nama..
knp cm 2?
klau cm 2..
lbih baek aku x dak dlm hidup dyer..
mmg btol aku x paham dyer..
tp x bemaksud dyer x leyh kongsi ap2 ngn aku..
dye lg senang kongsi bnder2 nie ngn org lain..
aku bukan nk mara..
tp aku juz nk tolong dyer..
erm..maybe dye mmg x perlukn aku..
aku nie x reti nk bg dyer eppy..
x reti nk pujuk dyer ble dye cdeyh..
maybe sbb 2 dye pulaukan aku ble ad2 bnder2 cmnie..
tp aku nk dyer taw..
aku terasa..
aku taw..
dye x ska sngt kt aku..
bla aku tnyer ap2..
aku nk penjelasan..
tp ap jwpn dyer..

"erm..klau abg x ska syg..abg clash la.."

bukan nie aku crik..

SELAMAT MALAM!

0 comments: