CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 12 December 2011

HaKiKat YaNg MeMeRiTkAn..

dari skola rendah..
aku mmg x dibenarkan couple..
tapi aku akn ttp buat..
aku taw salah..
and aku pena kantoi dah dulu ngn parent..
mmg kene tentnag teruk..
lain parent lain pndapat..
aku plik..
kenapa parent aku x mcm org lain??


skrng..
aku kapel lagi..
tp dengan erti kapel sbnr..
maybe lawak..
but its the truth..
aku kapel dngn sorg budak yg aku dah syg..
and kantoi lgik ngn parent..


mcm biasa..
aku kene tentang..
kali nie lg trok dr biasa..
aku citer kat budak prmpuan yg aku syg 2..
aku harap dye faham masalah aku..
dr awal kapel aku da bgtaw masalah famili aku..
untuk famili dyer..
mmg da trima aku..
aku sronok..
tp tataw klau itu hanya untuk sngkan hati anak dyer..


bg orang yg aku syg plak..
dye anggp diri dyer hina...
dye anggp dye 2 jahat sngt..
sbb famili aku x ska..
dye tataw..
famili aku bukan marah dyer..
tp marah aku..
sbb x dengar ckp..
aku harap sngt dyer faham and x salahkan diri sndiri..
aku x boleh selesaikan 2 masalah dalam satu masa
aku syg dyer..
aku syg famili aku...


dalam famili aku..
mmg aku yg plng jahat..
aku da slalu kene cm nie..
tp..
ble ad dyer..
aku ley betahan..
aku jadik agak kuat..
tp ble dye pown da lemah..
cm na plak aku??
aku jadik lgik lemah..


pliz..
aku harap dyer kuat hadapi sumer nie ngn aku..
dalam dunia nie..
x sumer akan suka kita..
walaupown org yg dekat ngn kita...

0 comments: